Miltä lähitulevaisuus näyttää?

​Miten integraatio tulee vaikuttamaan työprosesseihin lähitulevaisuude​ssa?

       

      200​0           2010                Nyt         
​Tuotteiden aika         Palvelujen aika           Asiakaskokemuksen aika

  • ​Internetin ja somen sekä kansallisten uudistusten myötä asiakkailla on aina vaihtoehtoja ja asiakaslojaliteetti vähenee.
  • Asiakkaat hakevat hyvää asiakaskokemusta - samaa haluavat työntekijät ja kumppnait
  • Vakiintuneet liiketoimintamallit murtuvat uusien toimintamallien ja innovaatioiden paineessa.

Digitaalisen transformaation punaiseksi langaksi muodostuu systemaattinen, kokeileva innovaatioprosessi sekä kirkas näkemys asiakkaiden, kumppanien ja työntekijöiden palvelukokemuksesta.

Lähde: Silver Planet Oy, Eksoten kumppani

Takaisin:

Vastaa